Skip to main content

PR & Events

Evenementen organiseren zit in mijn bloed, evenementen vermarkten is mijn vak. Voor verschillende evenementen en organisaties verzorg ik de marketing, zowel online als offline.

Persberichten in regionale bladen en online, social advertising en radio interviews, alles om je event de bekendheid te geven om bezoekers te genereren.

Daar maak ik het verschil.

Marketeer en bestuurder bij Stichting Sport Experience

Jong en oud in aanraking laten komen met stoere sporten: Hooked Event

Het jaarlijkse event Hooked stelt een weekend lang jong en oud gratis tot de gelegenheid om allerlei stoere sporten te proberen, op het strand van Workum. (Kite)surfen, crossen, skaten, suppen, yoga, archery, klimmen, slacklinen en meer sporten die niet alledaags zijn.

Om de bezoekers naar het festival te krijgen zetten we vele verschillende media in:

  • Persberichten in regionale kranten
  • Online communities
  • Social advertising: facebook en instagram
  • Drukwerk: flyers, posters, stickers
  • Radio en TV: interviews en reportages met Omrop Fryslan, Omroep Sudwest Friesland, radio LEO en 3voor12Fryslan

Voorzitter en Communicatie specialist, werkgroep Fairtrade Gemeente Leeuwarden

Eerlijke handel, dat vraagt om bewustwording

Bewustwording komt niet van de een op andere dag. Dat moet groeien en dat moeten we met elkaar creëren. De campagne Fairtrade Gemeenten heeft als doel om vanuit de gemeentelijke organisatie de gehele gemeente met haar inwoners bewust te maken over de dagelijkse keuzes die we hebben. De koffie die we drinken en de kleding die we dragen. Bewustwording creëren we door verschillende activiteiten, waaronder ook het betrekken van de pers.

  • Persberichten in regionale bladen en lokale kranten en magazines
  • Publieks evenementen en acties
  • Radio: interviews
  • Social community: Facebook

Meer over Fairtrade Gemeente Leeuwarden weten?
www.facebook.com of www.fairtradegemeenten.nl

Meer portfolio

MarComm
strategie

Content

Websites